Isnin, 4 November 2013

Jep Juara Super Spontan 2013

Assalamualaikum semua..............
Okay okay faham.......semua teruja.Ye saya faham kejap nak tulis la ni....! Hehehe. Ok nangis dulu, sobbss sobbss...sroottttt!! Sangkaan saya sangat tepat betul tak? Finally Jep berjaya mengumpul satu lagi pencapaian, sebagai Juara Super Spontan 2013. Tahniah Jep. Jujurlah masa dapat tahu keputusan tu, saya memang gigil. Tambahan pula tak dapat menonton malam tu sebab di luar kawasan Kuala Lumpur. Bila diinform dapat tahu, saya yang rasa nak sujud syukur pulak. heheheh.
Anyway, sekalung tahniah untuk Jep dari saya. Saya memang dah meramalkan yang Jep akan juara malam Super Spontan Akhir tu. Mengikut kata-kata sahabat peminat, Jep all out malam tu. Saya menjangkakan kemenangan lebih banyak lepas ni untuk Jep. Apatah lagi 8hb Nov ni bermula pula Maharaja Lawak Mega 2013. Alamatnya tiap-tiap hari Jumaat, perut saya akan dihujani rerama la...sementara tunggu trio Sepahtu muncul. Serammmmmmmmmm! hahahahah. Apa-apapun, pembaca semua pegang cakap saya, trio Sepahtu akan merangkul Juara. InshaAllah.


Tahniah Jep dari saya.......sobss sobssss..
Okay...nampak awak comel la gelak camtu........
-setakatpeminatpelawakzamansekarang/siti`awadah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan