Isnin, 14 Oktober 2013

Blog Sokongan & Wallpaper Editing :)

Blog Sokongan & Wallpaper Editing :) 

 

Assalamualaikum semua....
Sihat semuanya kakak-kakak, adik-adik dan bro-bro saya ni? Harap semuanya sihat lah ye. Saya alhamdulilah sihat sahaja. Maklumlah, hari ini cuti sekolah (waktu entri ini ditulis sehari sebelum Aidiladha) tak byk sangat tugas, jadi curi masa sikit. (even dah taknak sambung da blog ni sbrnya, tapi difikirkan balik, blog ni dah macam nyawa saya....sayang sangat)
 
 Okaylah straight forward, tadi saya google search beberapa blog lain selain blog saya yang menulis tentang Jep. Walaupun tidak sepenuhnya, tapi mereka gigih menulis. Ini yang saya jumpa. Sekalung syabas buat adik Sarah, Ain Nuramsya, Zaihan Hazwani, Syahirah Manap dan Cik Aliesha Kirana. Tabah kalian terus menulis, walaupun saya tengok ada yang entri lama. Takpe....sebagai sokongan tu. Saya rasa banyak lagi tapi yang saya jumpa ini semua. Jadi, kpd anda yg sayang blog saya ni, apa kata jenguk-jenguk dan tengok - tengok blog mereka juga ye :
 
 
Sara Jeppers : http://saraaandjep.blogspot.com
Ain Nuramsya : http://ainnadzriyzhar.blogspot.com
Zaihan Hazwani : htpp://zaihanhazwani.blogspot.com
Aliesha Kirana : http://akulahjeppers.blogspot.com
 
 Ini antara yang saya jumpe. Saya tabik dengan kesungguhan mereka, terutama adik Ain Nuramsya dari Kedah tak silap saya. Sebenarnya banyak nama-nama peminat Jep yang saya sangat respect ke'hyperactive' mereka, contohnya yang macam Syahirah Jep, Ain Ainie, Adik Ain Nuramsya tu jugak, Nazifa, ish ramai tak tersebut. Kepada yang saya tak sebut maaplah bebanyak ye.....! Ramai sangat. Yelah bayangkan, Facebook Kelab Peminat Rasmi je dah 20,000, IG Jep sendiri dan 60,000 followers. Tu tak termasuk yang tak lekat dengan sosial media. Tenggelam saya agaknya kalau semua ni berkumpul. Warghhhhhhhhhhhhhh -_______-''
 
 Okaylah sebelum undur diri, saya tahu ramai pengikut setia Jep disini suka sangat dengan wallpaper editing kan. I mean, edit gambor pakcik tu then buat wallpaper tab ke, PC ke, HP ke kan??? Haaaa jangan mohong!! Sebab hakak pun suke!! tettttt!! Dulula....skrg under kawalan. Okay here u go :
 



 
 Selain itu, saya jugak letak gambar saya dengan Jep...yang saya dah crop. Saya tahu korang nak gambar Jep je sebab banyak pose saya dgn Jep sangat superb! (choiii berangan!!)  Dan sebab sangat sesuai plak dijadikan wallpaper HP anda....(ye saya faham anda semua ada yang pakai HP screennye besar....so nak tatap senang le kan? theeeehehehehe malu-malu ayam plok koranggg!! Hey ni abg Syafiq Mukhriz ok.....! Korang nyer malu malu tu dlm poket akak je tau!! hehehe)
 













 Okay happy dok?? sebelum korang buang gambar abg, abg crop dulu. Takpelah.....abg faham minat korang camne......faham sesangat. So demi menepati citarasa ramai, kekekeke ini sahaja yg termampu okay......anyway, kepada yang terus support blog ni supaya terus "bernyawa", terima kasih banyak-banyak. Doakan blog ini terus bernafas ya....adios~
 
- http://akusukajepsepahtu.blogspot.com-
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan