Selasa, 29 Oktober 2013

Pusingan Akhir Super Spontan 2013 - Good Luck, Abang!

Assalamualaikum....
Haaa......tengok tajuk pun tahu kan. Well, kita dah pun tahu siapa yang akan ke pusingan akhir Super Spontan 2013 hujung minggu ini, dan bakal merebut hadiah berupa wang tunai RM100,000! (saya dah dapat agak sape menang da.....). Wah.....tukar kereta lagi la orang tuu kalau menang lagik. Sian biru shaye terpinggir sudah...teettttt!!! Takdelah gurau-gurau je...
 
 Anyway, best of luck untuk Jep dan juga rakan seperjuangan lain untuk Super Spontan nanti. Menang kalah adat bertanding, dan rasanya sape menang atau kalah no issue among them sebab dorang semua kawan-kawan baik. Aha, disebabkan nak memeriahkan entry kali ni, saya ada jemput beberapa sahabat saya di IG, yang peminat Jep juga untuk memberi sedikit ucapan good luck melalui hasil kreativiti masing-masing. Alhamdulilah, ramai yang hantar rupanya. Jadi, untuk pusingan pertama ni, saya letakkan yang saya pilih
 
                                                  Dari Cik FayQa. Terima kasih. Cantik Sangat....
 
                                                              Dari Airienna Khairuddin
 
                                                                     Dari Hajar Azalia
 
                                                                 Dari Nurul Hanis Khairul
 
                                                    Dari Siti ` Awadah Binti Abd Razak
 

                                                          Dari Wanie Shaari.....stylo..!!
 
                                          Yang ni special handmade dari Singapura, Nur Namira.

 Terima kasih semua yang hantar. Yang mengadap laptop nak create design ni pun ada ni. Wah, semangat korang masing-masing. Maklum....sayang abg ye! Kekekeke. Okay kepada yang nak hantar (anyway, saya suka-suka je....memeriahkan majlis kata orang), follow saya di IG saya, @awadah_sepahtu untuk dapatkan email address. Anyway, sekali lagi saya maklumkan, ini takde hadiah pun. Sekadar suka suki. Kepada yang dah hantar, anda semua sememangnya kreatif. Terima kasih tidak terhingga okay.

 Kepada Jep, seandainya entri ini dibaca, ini sebahagian dari peminat awak. Doa saya dan mereka, mengiringi awak ke Pentas Akhir Super Spontan 2013. InsyaAllah, buat yang terbaik, lawak biar maximum tapi control okay......! Jangan nervous......! InshaAllah, RM100,000 is yours!!! All the best & good luck, abang!
setakatpeminatpelawakzamansekarang/siti`awadah
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan